Klant aan het woord: Paul Hassels Mönning

Als je uitstraalt wat je belangrijk vindt, trek je vanzelf de juiste kansen en mensen aan.
”Ik help de mooiste B2B bedrijven om beter te groeien met behulp van digitale en toch persoonlijke marketing, sales en business development. Dat doe ik vanuit mijn bedrijf dutchmarq voor zowel opdrachtgevers in Nederland als internationaal. De meeste bedrijven zijn middelgroot, in IT, professional services en steeds meer in de energiesector.
Ik heb twee ideële drives: ik wil de kenniskloof verkleinen tussen huidige professionals, opgeleid in een tijd waarin sociale media, internet nog niet of nauwelijks een rol speelden, en de aankomende generatie marketing- en salesprofessionals. En ik wil bijdragen aan sustainability: door bij voorkeur te werken voor klanten die de wereld duurzamer maken zoals Alliander, Band op Spanning en Remeha/ Techneco.
Daarbij geloof ik sterk in netwerken. Vanuit dutchmarq werk ik op projectbasis samen met de beste mensen uit hun vakgebied. Netwerken is ook een way of life, net als mijn streven naar duurzaamheid. Ik probeer thuis zoveel mogelijk te verduurzamen, heb onlangs een voorlichtingsbijeenkomst over zonnepanelen georganiseerd bij ons in de straat en ik ben vrijwillige energie-ambassadeur voor de gemeente Utrechtse Heuvelrug. Omdat ik zoveel mogelijk uitdraag wat ik belangrijk vind, komen steeds vaker de juiste mensen en kansen op mijn pad. Zo bracht een zakelijke kennis mij in contact met een bedrijf in waterpompen, een belangrijke factor in verduurzaming. Sinds enkele maanden mag ik enkele projecten in marketing & sales voor hen begeleiden: dit geeft veel energie!. Ook bracht de nieuwsbrief van een marketingvakgenoot mij op het spoor van Nico.
Ik zie financiële administratie als een belangrijke pijler onder mijn bedrijfsvoering, maar het is niet mijn vakgebied. Daarom leun ik graag op Nico als financieel expert en vraagbaak. Hij maakt mijn jaarrekeningen, houdt mijn administratie bij en doet alles keurig op tijd en goed, wat heel prettig samenwerken is. Maar hij denkt ook proactief met me mee, zowel op financieel-administratief gebied als in het streven om de wereld duurzamer te maken. Een goed en leerzaam advies gaf hij onder meer op het gebied van mijn zakelijke reizen. De meeste zakelijke kilometers maak ik nu per trein en voor autoritten heb ik een youngtimer aangeschaft, een SAAB 900 uit 1991. Vooralsnog is dat een haalbaar alternatief voor elektrisch rijden. Ook over de financiële oudedagsreserve heeft Nico me zinvolle tips gegeven. Niet voor niets is Nico de eerste boekhouder die ik ooit een kerstkaart heb gestuurd!”
Geschreven door Anke Welten.

Wil je meer grip op je groei?
Kies dan nu voor meer Fiducie in je bedrijf en krijg meer grip op je groei!