Tarieven voor onze financiële dienstverlening in 2024

Onze diensten leveren wij altijd op maat. En bij diensten op maat hoort een prijs op maat. Veel mensen willen graag vooraf weten waar ze precies aan toe zijn. Daarom laten we in de onderstaande prijslijst zien wat de vaste prijs is voor een aantal producten.

Offerte op maat

Wil je voor onze dienstverlening op maat ook liever een offerte op maat, bijvoorbeeld omdat je liever per uur betaalt? Of omdat een bepaalde dienst niet in onze prijslijst staat? Dat kan natuurlijk ook. Ons uurtarief is € 80,00. En voor adviezen over de digitalisering van je administratie of de verbetering van je bedrijfsprocessen kun je ook bij ons terecht.

Prijzen voor onze diensten in 2024

Wat doen wij voor jou?Wat rekenen we?
Wij stellen je BTW-aangifte op of controleren deze€ 99 per keer, 4 voor € 228 (kleine bedrijven)
€ 344 (grote bedrijven)
(als je zelf je facturen boekt)
Wij boeken je facturen€ 82,50 per 75 boekingen in een kwartaal
Wij maken je jaarrekening op€ 360 voor kleine eenmanszaken
€ 544 voor grote eenmanszaken
€ 596 voor micro-BV's
€ 780 voor BV's
Wij stellen je aangifte inkomstenbelasting op (in combinatie met bedrijf)€ 120
Wij stellen je aangifte vennootschapsbelasting op€ 240
Boekhoudpakket "Goed Uitgerust":
Wij stellen je BTW-aangiftes, jaarrekening en aangifte inkomsten- en/of vennootschapsbelasting op

(Prijzen per jaar)
€ 828 voor kleine eenmanszaken
€ 1.128 voor grote eenmanszaken
€ 1304 voor micro-BV's
€ 1604 voor BV's
(als je zelf je facturen boekt)
Boekhoudpakket "Lekker op weg":
Alles uit pakket "Goed Uitgerust" PLUS:

Intakegesprek, maandelijkse update met analyse, halfjaarlijks bespreking
+ € 200 (per kwartaal)
Boekhoudpakket "Mooi Uitzicht":
Alles uit pakket "Lekker op Weg" PLUS:

Jaarlijkse doorlichting van jouw ondernemingsplan met advies en doorrekening van de financiele mogelijkheden, jaarlijks coachingsgesprek
+ € 200 (per kwartaal)
Wij maken een loonstrook voor je en doen de loonaangifte€ 20,00 per medewerker*
€ 17,50 bij kleine BV's met alleen DGA

Algemene opmerkingen

  • Met documenten bedoelen we hier ” in- en verkoopfacturen bij elkaar”. '75 documenten' per kwartaal kan dus bestaan uit 5 verkoopfacturen en 20 inkoopfacturen in de eerste maand, 18 verkoopfacturen en 22 inkoopfacturen in de tweede maand en 7 verkoopfacturen en 3 inkoopfacturen in de derde maand of welke andere combinatie ook. En als het er een keer 78 zijn in een kwartaal, is het ook niet erg.
  • Een 'kleine' eenmanszaak of BV heeft minder dan 200 inkoopfacturen per jaar.
  • De prijs is gebaseerd op de verwachting dat je de documenten of je administratie digitaal aanlevert – komt het op papier dan rekenen we 50% meer voor de extra verwerkingstijd.
  • Op al onze diensten zijn onze Algemene Voorwaarden van toepassing.
  • Alle prijzen zijn exclusief 21% btw.
Nico-in-gesprek-3-min
Nico Verzijden

Wil je meer grip op je groei?

Kies dan nu voor meer Fiducie in je bedrijf en krijg meer grip op groei.