Een nieuwe lente, een nieuw geluid

Deze woorden van Gorter lijken sleets, zijn zo vaak gebruikt, maar markeren toch nog de overgang van winter naar lente, van donker naar licht. Later in het gedicht wordt nog wel duidelijk dat ook aan Mei weer een eind komt, maar het begin is veelbelovend.

Voor mij kwam deze nieuwe lente gisteren met de publicatie van het nieuwe logo van Fiducie. Het is gemaakt door Eyecatcher en ik ben er blij mee. Het geeft mijn bedrijf in een keer een eigen smoel. En mij een goed gevoel. Natuurlijk, een logo en de uitstraling zijn niet allesbepalend. Het resultaat voor de klant, de kwaliteit van het werk en de effecten op de omgeving zijn belangrijker. Maar een goed gevoel over je bedrijf is wel essentieel, het geeft een basisvertrouwen. Heb jij een goed gevoel over je bedrijf?

Nico Verzijden

Wil je meer grip op je groei?

Kies dan nu voor meer Fiducie in je bedrijf en krijg meer grip op je groei!

Nico Verzijden

Ik ben Nico Verzijden, financieel strateeg met een hart voor duurzame voeding, jarenlange ervaring in de duurzame wereld en als financiƫle man bij kleine bedrijven. Ik wil de financiƫle duurzaamheid van kleine (ecologisch of sociaal) duurzame bedrijven verbeteren omdat goed omgaan met de aarde en met elkaar, beter is voor iedereen en dat vind ik belangrijk.

Laat een reactie achter