Categorieën

Klant aan het woord: Thomas Schuurmans

Door Nico Verzijden - 05 april 2020

Duurzaamheid begint bij oprecht willen weten wat iemand wil. ‘Een zoveelste nieuwe shampoofles, is dat wat de wereld nodig heeft?‘ ‘Dit vroeg ik me af toen ik, na een technische baan bij TNO en reizen door ontwikkelingslanden, werkte bij een commercieel ontwerpbureau. Op reis had ik armoede gezien, maar ook…

Lees artikel →

Klant aan het woord: Arabella van Aartrijk

Door Nico Verzijden - 10 oktober 2019

Ongelooflijk hoeveel eten binnen vijftig kilometer van Rotterdam verkrijgbaar is. ”Het was nooit bij me opgekomen om ondernemer te worden, alleen al om alle administratie die erbij komt kijken. Ik ben nog steeds verbaasd hoe ontzettend leuk ik het vind om te ondernemen. Koken was altijd een hobby, die in…

Lees artikel →

Klant aan het woord: Paul Hassels Mönning

Door Nico Verzijden - 05 juni 2019

Als je uitstraalt wat je belangrijk vindt, trek je vanzelf de juiste kansen en mensen aan. ”Ik help de mooiste B2B bedrijven om beter te groeien met behulp van digitale en toch persoonlijke marketing, sales en business development. Dat doe ik vanuit mijn bedrijf dutchmarq voor zowel opdrachtgevers in Nederland…

Lees artikel →

Klant aan het woord: Richard Benesti

Door Nico Verzijden - 28 maart 2019

“Ciloo is een B.V. met daarboven een holding. Deze constructie is opgezet omdat ik voorheen nog twee andere bedrijven heb opgericht met meerdere aandeelhouders. De financiële administratie is voor mij het minst leuke aspect van ondernemen. Ik realiseer me dat het belangrijk is, maar ik heb het te druk en…

Lees artikel →